Oooops......

Kommer ni ihåg Fröken Fredriksson?
Eller jag menar sången om Fröken Fredriksson?
Sången som Björn Ulvaeus sjöng då för lääääänge sedan.
Då för läääänge sedan innan ABBA ni vet.
 
Minns ni den?
Minns ni isåfall också hur den gick?
Och hur det gick för Fröken Fredriksson?
 
Jag minns den..
och jag minns  texten om Fröken Fredrikssons sedeslösa liv!
(Om ni inte hört den finns den HÄR:)
 
Så jag borde ju veta att morgonrockar kan glida upp.......
och jag borde ju veta att man inte ska vattna blommor på balkongen
endast iklädd morgonrock!
Och det gjorde jag inte heller!!
 Jag skulle inte vattna några blommor
jag skulle bara byta gardiner!
 
 
 Som tur var så det i fönstret in mot trädgården...
och som tur var så var det endast maken som passerade förbi just då
och som tur var så gled inte hela morgonrocken upp.....
 
Ooops sicken skandal det kunde blitt!
Eller succé.........
Nä, nu tog jag nock i litta!
 
Men hur som helst gardinerna blev bra!
 
Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0