Long time....

....no see!
 
Börjar att få litta abstinensbesvär.....
länge sedan sist.
Ett besök var inplanerat för någon helg sedan
men snön satte käppar i hjulen.
(Nja kanske inte käppar; snarare istappar!)
 
Men nu måste det snart vara dags tycker jag...
Måste dit!
Måste ha fler värmeljus!!
 
 
 Då förstår ni vart jag vill....
förstås!
 
Sen måste jag tillstå
att jag är litta glad
att besöket inte blev av häromveckan....
för jag har upptäckt att jag behöver (?) en ny matta!
 
Eller rättare sagt...
 jag upptäckte att jag behövde en ny matta
när jag såg en snygg i katalogen!
 
 
Och fan tro´t
men maken tyckte också att den var snygg!
Och sa: Köp du den älskling!!
(Hmm, kan han ha någon baktanke med det? Tyckte nog jag såg en lista med moppegrejer!)
 
Hur som helst när vi kommer dit nästa gång
så har vi nock en ny matta med oss hem!
 
 
Och några värmeljus.....
och några servetter......
och några andra ljus.....
och någon kudde.....
och.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0