Onsdag.....igen!

Här går det undan med den billiga leverkorven...
brukade alltid min mamma säga
och undan går det nu!
 
Jag vet att alla dagar är lika långa
och att alla veckor är lika långa
men tiden kan kännas olika lång
och just nu känns dagarna och veckorna  väldigt korta!
 
Mycket som ska hinnas med
och mycket som jag vill göra!
 
Men lite i taget så ska jag nock hinna med allt och lite till!
 
Ikväll ska jag iallafall försöka få ner Efraim i källaren....
han står envist kvar i hallen och vägrar ta det sista steget ner i mörkret!
 Men nu får han ge sig....
julen är över för nu!
 
 
Men först bär det av till jobbet och ett gäng härliga "ungar" och kollegor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0