Blending Bliss

 
Jag har varit ambassadör för Blending Bliss.
Blending Bliss är bakmixer för lågkolhydrat/glutenfri bakning.
Tyvärr så har försäljningen inte gått så bra som förväntat.
Häromdagen fick jag följande mejl från Cecilia Broms som driver företaget:
 
Hej Katharina!

Först och främst vill jag tacka dig för att du är och har varit Blissambassadör. Det är
nu drygt två år sedan jag startade mitt företag Blending Bliss och det har varit en
intressant resa med både toppar och dalar. Att driva företag är både roligt och
samtidigt en utmaning. Nu har jag fattat beslutet att inte fortsätta tillverka mina
Blissmixer i befintlig form och detta innebär att jag säljer ut det lager jag har kvar.
Tråkigt men nödvändigt. Så jag säger tack för din hjälp och hoppas att du kan tänka
dig att berätta via sociala medier där just du verkar att nu är det de sista mixerna
som säljs och att för alla de som handlat (och det är en hel del vid det här laget :-) ,
men tyvärr inte tillräckligt) gäller det att passa på!

Tack på förhand.
Önskar dig en härlig & skön sommar!

Bästa hälsningar
Cecilia Broms
BLENDING BLISS AB

Klart att jag vill dela med mig av detta!
Kan inte påstå att jag varit någon storkund själv;
har provat några mixer i min roll som ambassadör.
 
Den jag gillade bäst själv var Tortilla/pizzabottnen
och som jag kommer att klicka hem några paket av så länge jag har chansen.
Nyfiken innan chansen är borta?
Läs mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0