Blir nog inte....

     
....headhuntad!
 
Har ju under årens lopp funderat lite på att byta karriär
och nu när jag fick en ny kamera i födelsedagspresent
så tänkte jag:
Varför inte!
Fotograf hade nock varit nåt för mig!
 
 
Tror kanske inte jag ska bli rallyfotograf dock.
Tror kanske inte jag ska lägga korten från lördagens rally i mitt CV.
Tror kanske jag får satsa på att bli stillföremålsfotograf (finns det ordet?) isåfall!
 
Men jag är inte sämre än att jag ska visa er mina fina bilder från lördagen ute i skogen!
 
Se och njut:
 
 Här ser ni Jesper och Robins framfart på sträcka 1
 
 
 
och här kommer Hampus och Joakim
 
 
Här till vänster är maken och nere till höger sitter Zack
de i mitten vet inte om att de blev fotograferade!
 
 
Och här är en bild inne från serviceplatsen
nere till höger ser ni Kalle och Måns!
 
 
Jag vet inte...
men tror inte att jag kan skylla på kameran!
 
Häpp!
 
Ps. Måste dock avsluta med två bilder från ett tidigare rally
där de iallafall fastande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0