Kattamat.....

....ja,
så kallade eller kallar min svärmor tonfisk.
 
Hon gillar det inte men det gör jag
så därför blev det några burkar idag när jag var på Lidl
och de sålde dem för 10:-
bra pris tyckte jag!
 
 
Och inte tänker jag bjuda Simba på dem!
 
Nej,
min tonfisk ska bli till röror som jag såg tillagas i Tv 4:s morgonprogram
för några veckor sedan.
 Klippet ser du
här:
Det var Ulrika Davidsson som gjorde matlådor och
 det såg så gott ut
så det ska testas
kanske redan till helgen!
 
Hon hade en enkel bas med gräddfil och majonäs
och sedan blandade hon i kyckling, räkor, lax, renkött eller just tonfisk
plus diverse annat.
 
Återkommer med en utvärdering om det var lika gott som det såg ut!
 
Så på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0