Varmt och gott!

 
Det är långt ifrån alltid som jag skriver några seriösa inlägg
och
det är långt ifrån alltid att jag gör reklam för något heller.
 
Men ingen regel utan undantag.....
 
Hade haft ont i nacke och rygg några dagar
och inget hjälpte.
 
Hoppade över träningen, åt lite värktabletter, smorde med olika krämer;
hjälpte si så där....
när jag kom att tänka på att
"Gratis är gott"
 
Skickade ju efter några gratisprover för ett bra tag sedan
och de låg kvar oanvända i medicinskåpet
(medicinskåp låter bättre än städskåp!)
 
Plockade fram den för nacke
(den såg ut som änglavingar = me like!) 
och fäste den efter alla konstens regler
(följde helt enkelt instruktionerna)
 
 
Den värmde gott och efter några timmar var värken borta!
Så jag kan faktiskt rekommendera
ThermaCare
om man vill ha litta värme i nacken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0