Jaha!

Jaha, då var man med blogg! Intressant att se om jag och andra tycker att det är intressant att jag bloggar!
Vem är jag då? Jo, jag heter Katharina och bor i Tomelilla. Är gift med Kent och är mamma till tre barn(?) som är 24,22 och 17 år gamla. För två månader sen blev jag även FARMOR till en liten tjej som heter Mea. Härligt!! Mea har en storebror på fyra år som heter Theo och som jag fått lyckan att vara bonusfarmor åt. En helg i månaden har vi också en liten kille på fem år boende hos oss. Barn finns alltså i min närhet både på fritiden och i mitt arbete eftersom jag arbetar på en förskola.
På bloggen kommer jag att skriva lite om hur mina dagar ser ut både på hemmaplan och i arbetslivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0