" Nu är det lördag igen......

...och nu satt jag och deppa"
Så sjunger de i dansbandsschlagern men jag sitter inte och deppar.
Har precis ätit frukost och sitter nu och tittar på Disneydags tillsammans med William.

 Maken är förkyld men han deppar inte heller efter att fått detta i brevlådan i morse:


Han kände sig plötsligt väldigt märkvärdig, betydelsefull och uppskattad!:)
 Och det kan jag väl unna honom!

Idag blir det till att åka på 15årskalas i Vinslöv om vädret tillåter.
Brorsonen Hampus  som egentligen fyller år på julafton tjuvstartar sitt firande idag!

Ska bli spännande att se om han och hans mor har skaffat några nya tomtar i år!

Blir säkert något gott att äta också
och sen kanske jag träffar 
SYSTRARNA:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0