Sicket uppvaknande.....

Trots en lugn och lagom sen julaftonskväll
vaknade jag imorse med liten"dagen-efter"känsla!
Huvudvärk, illamående och trötthet!
Kan väl aldrig bero på för mycket godis....?

Men efter en förmiddagslur
och en blandning av två ibumetin,
en alvedon
och till slut en treo också
så kändes det bättre!

Och nu när jag utövat lite frigörande dans


till tonerna av julklappen från maken så känns det riktigt bra!


Prova själva ska ni se:
"Alla vill till himmelen...."
http://www.youtube.com/watch?v=ufDQ0zqfotM

Visst blir man glad efter att ha skuttat runt och ylat till denna!
—————
Just nu provar Steffen och Theo sina julklappar på vår uppfart!


Inte helt fel att ge bort julklappar som vi själva har nytta av!:)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
För övrigt tänder jag ett extra ljus för Pappa
som skulle fyllt 94 år idag
men som vi miste alldeles för tidigt
och därför inte har så många minnen av.
Tyvärr!

Ha en bra juldag alla mina bloggläsare!
Själv ska jag och maken titta på Morden i Sandhamn x 3 idag.

Så hörs vi en annan dag (jul)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0