Slutet gott....



....allting gott!
Ja, så lyder ju ordspråket och kanske är det så!
Mycket händer på ett år men om allt känns lugnt och bra vid årsbokslutet
så är det nog den känslan man ska behålla och bevara!
 
På årets sista dag så är det ju väldigt populärt att göra upp med sitt gamla liv
och lova hett och brett att bättra sig på alla vis.
Kanske inte helt fel alltid.

Själv brukar jag inte LOVA någonting utan istället ÖNSKA att jag ska ta tag i  diverse saker.
Så när året sen är slut så slipper jag stå där med en massa brutna löften!
Fast igengäld så står jag där med en massa ouppfyllda önskningar istället........

Häpp!  

Ha en bra eftermiddag, kväll och natt alla
så hörs vi nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0