"Snön vräker ner...."





"Snön vräker ner
tidelipom
alltmer ju mer det snöar....."

Tänk så rätt han hade Nalle Puh!

Och vräker ner är precis vad det gör i Tomelilla.
Fortfarande.



Tänk att inga vädergudar förstår att vi är nöjda nu.
… … … … … …
 
Ikväll har vi haft en kombination av personalmöte och julfest på jobbet.
En återkommande tradition är vårt julklappsspel som även går under namnet:
"Det jag fått av svärmor men inte vill ha"

Alltså en ypperlig chans att bli av med lite hyllvärmare!
Tjoho!
Problemet med det hela är bara att man kommer hem med nya.......

I år hade jag lyckan(?) att få dessa rariteter med mig hem:



Men, men jag får väl en ny chans att bli av med dem nästa år.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0