Stånd i hallen?




Ja, jag menar grönsaksstånd......
Men nej, vi har inte öppnat nån filial till Mäster Grön hemma i hallen.
Vi har inte heller blivit vegetarianer
och det var inte heller nåt erbjudande om "tag två betala för en".
Vi har heller inte bunkrat upp inför en eventuell snöstorm!
Och även om vi gillar grönsaker så gör vi inte gång på 20 gurkor, 80 tomater, 7 salladshuvud o.s.v!
Nä, det handlar snarare om inköp inför morgondagens 18-årsfest.
 
På menyn står Tacos
så nu ska jag gå ner och ta upp nio kilo färs ur frysen
och jag antar att Marias mamma gör detsamma!
 
Sen hoppas jag att vädret stabiliserar sig
så att både vi och gästerna kan ta oss till Tommarp imorgon.

Annars blir det till att äta Tacos hela nästa vecka för oss och familjen Ellberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0