Dagen efter.....

är jag ju men däremot inte bakis!

Ett glas cider tål även jag! 



För övrigt en mycket god cider som jag inte smakat innan. Ska inhandlas!

Kvällen igår var en helt underbar kväll.
Härligt väder, musik man känner igen (hihi) och trevligt sällskap!
Citadellet visade sig vara en perfekt konsertplats. Jättemysigt ställe!



Dit kommer vi att återvända!

Fick jag då valuta för biljettpengarna?
Jadå, där var både örongodis och ögonfröjd!
De spelade"Kittalay":) Bästa låten!
Francis vände sig om:) Bästa utsikten!



För övrigt blev maken uppraggad mitt framför mina ögon!
Men se DEN GUBBEN GICK INTE
för se DEN GUBBEN STANNADE KVAR
eftersom DEN GUBBEN INGÅR I MITT REVIR!

"Damen" lommade iväg efter att ha mött min blick!
Kanske hon fick napp nån annanstans!
Kanske det fanns nån som inte hade en "svartögd käring" med sig! 


… … … … …

Ikväll har maken och jag varit på husvisning!
Har vi inte nock av ett hus, kan man tänka!
Och jo, det har vi visst men vi är ute och rekar lite enplanshus.
Detta var jätteintressant men tyvärr till salu 1-2 år för tidigt enligt våra planer!
Men nu vet vi vad vi behöver och vill ha så småningom!


Detta huset låg för övrigt i ett mycket trevligt område!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0