Nåt måste va fel.......

Det kan omöjligt ha gått 5 veckor sedan jag var på jobbet sist!

Men hur jag än vänder och vrider på almanackan så är det visst så!

Och då är det väl bara till att gilla läget och njuta av sista lediga dagen!

Sista lediga dagen.... det hördes som om jag skulle jobba ALLA dagar resten av mitt liv.
Men redan om fem dagar är det ju helg igen! Voila!
Och sen är det ju snart jul......




Mea har varit hos oss inatt och det gick jättebra!
Sov hela natten och vaknade med ett leende på läpparna klockan 6.00!
Sen körde hon en halvtimme "Meas enmansshow" så farmor och farfar fick igång skrattmusklerna!
Så kul har vi nog inte haft i sängen nån morgon!!

I eftermiddag blir det kaffekalas hos Lotten och Göran.Mums!

Veckans tanke: Det är förvånansvärt hur många i vår egen ålder
som är mycket äldre än vi själva.

Svar på gårdagens klurighet: PENGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0