" Ska bara......


parkera mersan först" sa Alfons Åberg
Jag har ingen mersa,
 men tusan så många ursäkter och undanflykter jag kan ha när det gäller att slippa städningen!

För ni tror väl inte att det blev storstädat igår?

Nä, det var ju för varmt
och jag skulle lämna blod
och sen kolla Facebook
och sen skulle jag laga mat
och sen kolla posten
och dricka lite kaffe
och sen skulle jag blogga 
och sen kom Mea
och sen skulle jag natta mig!

 "Fuktansvärt stessigt"
var det hela dagen!:)
 
Idag är det lite svalare och det regnar några droppar så idag kan jag väl inte skylla på värmen.
Men förresten, jag skulle ju hålla stegen till maken idag;
undrar om det tar hela dagen?

Återkommer senare med rapport om hur det blev;
städat eller icke städat!




Dagens middag: Rester från i veckan

Dagens klurighet: Mina ögon kan se och tur är väl dé
men jag klagar ändå mina ben kan ej gå!
Vem é jag?

Svar på gårdagens: DITT NAMN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0