Jippie.....

....det regnar i Tomelilla och det är svalt!
Vem kunde tro att man skulle längta efter regn  på sommaren,
men efter dessa underbara soliga veckorna så är det skönt med en regnig dag!



Idag blir det litta hemmapyssel,
maken ska skruva upp takgips och själv ska jag beta av lite i strykhögen.

Sen ikväll kommer Mea och ska sova över hos farmor och farfar.
KUL för oss, sen får vi ju se om Mea tycker att det är så KUL!

Sen måste vi ju bänka oss framför tv:n också ikväll för att se om vi syns i rutan!
Ja, maken gör ju det iallafall, det har vi sett på förhandsvisningen och det får man ju inte missa!

Så ladda kaffekannan och skruva upp ljudet och ställ in skärpan:

SVT1 Lördag 24 jul 2010 kl 20.00: Sommarkväll med Anne Lundberg

med celebert besök från Tomelilla i publiken!:)


Jag skulle ju lämna rapport om min storstädning.........
eh... jo det är ju så att.....eh
jag kanske gör det  idag!!


  Dagens middag: Fläskfilégryta

Dagens klurighet: Många blir som förbytta när de har OSS i sin hand
                               men vi gör störst nytta om vi rör på oss ibland!
Vilka är vi?

Svar på gårdagens: FISK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0