Mitt i vickan...

é vi nu och maken och jag ska ta en tur till "Syndens näste"!




Nu tror jag i och för sig inte att det blir så mycket synd förstås.
Troligtvis blir det bara synd om fötterna och det får vi väl nöja oss med!

Nej, vi tar medelåldersversionen av marknaden d.v.s vi går en runda mitt på dan och sen dricker vi litta kaffe på backarna och sen åker vi hem med lite "kyssebär" i bagaget.
Det är vad vi tyar med nu för tiden! Och det är "ente dållit" det!


"Kyssebär" förresten---ska man kyssas när man äter dem???
Hoppla, hoppla, då är vi kanske och nosar litta på synden iallafall!


 Dagens middag: Grillad korv, potatissallad, basilikapotatis och övriga tillbehör

Dagens klurighet: Vem går runt och är elak?

Svar på gårdagens: BLODPROVEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0