Siste juli och...

... i morgon är vi inne i augusti!
Tiden går fort när man har roligt sägs det
och då måste jag ha himla roligt just nu!
För min tid går så fort nu 
att jag inte hinner göra allt
som jag tycker är roligt.

Ehh, hur komplicerat lät det egentligen.....
Strunt samma nu gäller det att ta vara på tiden så att man hinner ha roligt också!!

Har börjat dagen med att handla;
skulle ha ett franskbröd till frukost och kom hem med fyra fulla matkassar!!
Som det kan bli! Så nu klarar vi oss några dagar iallafall på matfronten.


Sen var det den där städningen!
Undra när den ska komma till stånd?
Just nu skyller jag på att maken ska spackla och slipa färdigt taket i övre hallen och trappan.
SEN ska jag städa!!
Så det blir nock inte idag......heller!
Eller kanske i eftermiddag, vi får se!


Måste ju skriva något om gårdagskvällen!
Trots en hel del arrangörsmissar
( skulle vi stå eller sitta?, skulle han spela 20.00 eller 21.00?)
så blev det en underbar konsert när väl allt kom igång!

 Säger bara:
NIKLAS STRÖMSTEDT
Han är ju både stilig och grann; 
ja, och så kan han ju sjunga också!
Han stod på scenen med en tjej och en kille som var multimusiker;
de spelade flera instrument samtidigt och sjöng dessutom. Suveränt!
Låtarna hade fått nya arrangemang och lite annat sound och gung men hade definitivt inte blivit sämre av det!
Skulle lätt kunna höra (och se) honom idag också!

Ett stort minus var att jag fått fel kamera med mig så bilderna blev urusla!
Hur kunde jag göra ett sådant fatalt misstag en viktig kväll som denna!
Oförlåtligt!
Se själva:


På bilden till höger signerar han min skiva!
Ser ni det? Nä, förstår det!
Men så här blev det iallafall:




Summa sumarum hade vi trots allt en underbar kväll i Åhus med tacobuffé och litta cider till dé!

Passade även på att trampa på mina brorsöner! (hihi)




Nu ska jag gå till Boan och shoppa lite presenter för det stämmer som Niklas Strömstedt sjöng:
"I morgon är en annan dag"
och då bär det av till Åhus igen men denna gången på födelsedagskalas gånger två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0