Som det kan bli......

När vi kom till Helsingborg i morse fick vi lång näsa!
Sundsbussarna gick inte!
Så det blev till att åka med Tycho Brahe istället och faktum är att det var bättre!
Större båt men lika snabb överfart!



Sedan blev det ingen röd pölse till lunch heller utan kebab i pitabröd!
Det har nog aldrig hänt förut när vi varit i Helsingör!

Men Piggen pantade flaskor och köpte nya öl så det blev ju som vi planerat.
Själv köpte jag inga blommor trots att de var oerhört vackra.
Skyller på att jag blev litta snål!



Däremot sålde en affär bodies för 10:- styck och då kunde inte Farmor (och blivande gammelmoster igen) stå emot!


Sedan fick vi ju inte glömma att köpa de traditionella rågbröden för 4:- styck på Kvicklys. 
Nytt märke men hoppas att de är lika goda som de andra!

Och eftersom jag även köpte nya glasskopor så MÅSTE jag ju äta glass och jordgubbar ikväll!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0