Ja, ja sanning eller inte.....

Det tar 7 sek för maten att passera från munnen till magen.
En människas hårstrå kan hålla för 3 kg.
Längden av penis är tummens längd gånger tre.
Lårbenet är hårt som betong.
Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens.
Kvinnor blinkar två gånger mer än män.
Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står.
Kvinnan har läst hela den här texten.
Mannen tittar fortfarande på sin tumme...

Denna sanningen (?) fick jag på Facebook igår. Lite rolig faktisk!


Idag är första molniga dagen på länge och därför gör det inte så mycket. Har lite innepyssel att ta tag i.(fortfarande!)

Ikväll blir det nog årets bilbingopremiär. En aktivitet jag älskar att hata!
Samtidigt som det är lite löjligt är det faktiskt rätt skoj!


Arbetet med hallen har återupptagits efter helgens kalas. Taket har  delvis rivits ner och hål har borrats där den nya vindsluckan ska sitta.




Dagens middag: Kotlett med grönpepparsås.

Dagens klurighet: Min hund och din hund gick genom en ekelund. Vad hette min hund

Svar på gårdagens: SIFFRAN NOLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0