Bullfest, bullfest.....

Då var vi framme vid veckans sista bak. Idag var det dags för kanelsnurrorna och just nu står de på jäsning. När baket är avklarat blir det nog en runda ner på biblioteket för att se om där finns nåt nytt läsvärt.




De fem jag lånade förra veckan är utlästa! Nä, där ljög jag lite. En bok läste jag inte ut. Jenny Berggrens (Ace of  Base) självbiografi var ingen hit enligt mig. Började att läsa den ord för ord, bläddrade sen lite framåt och skumläste, för att till slut lägga undan den helt. Men den tilltalar säkert nån annan.


Idag fläktar det lite i vinden och det känns riktigt skönt. Gör mig ingenting eftersom de har sagt att det blir bättre till helgen igen. Nästa vecka ska jag och maken ha semester "på riktigt". Då är kalaset avklarat, diverse småjobb gjorda, min yrsel är så gott som borta och William har haft sin "Katharina-fredag". Då blir det sovmorgnar, frukost i trädgården och diverse små dagsturer.  Det ser vi framemot!

Ha en bra dag alla! Så ses vi väl här igen!

Dagens middag:
Kålpudding

Dagens klurighet: 
Vad är det för skillnad på en trettioårig detektiv och en nyfödd gris?

Svar på gårdagens: RESERVDÄCKET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0