Lördagsnöje?! Ja delvis!


Har sovit gott hela natten utan ett enda yrselanfall! Bådar ju gott!
Troligtvis kommer jag väl att känna av det då och då men nu kan jag hantera det.

 Dagen för övrigt kommer att gå i många olika tecken: tvättningens tecken, matlagningens tecken, städningens tecken och givetvis bröllopets tecken!



Var och en får tycka vad de vill om kungahuset, det tänker jag inte diskutera men i eftermiddag vet jag en som sitter bänkad framför tv:n och det skäms jag inte ett dugg för!

Är väldigt "förvidden" på brudklänningen och inte minst på alla näbbarna!
Ska bli kul att se!

Dagens middag: Kycklingfilé med nypotatis, pressgurka och vinbärsgelé
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0