Vaknar upp och packar upp!




Vaknade av att telefonen ringde. Hemtjänsten behövde vikarier men Isabelle var redan inringd till Valkyrian. Lite svårt att jobba dubbelt även om hon är nitisk i sitt jobbande!



Själv får jag väl packa upp trunken igen!           
Blev ju ingen "utflykt" för mig.
Hoppas de andra har har det trevlig med lagom mix av jobb och nöje! Det är jag för övrigt säker på att de har, det är ett härligt och engagerat gäng som är iväg!


        Ska försöka njuta lite av solen idag.

Har lite huvudvärk men det beror nog på nattens sovställning. Det är banne mig inte lätt att sova sittande med huvudet upprätt så framemot småtimmarmna "fuskade" jag och la mig på soffan.
För övrigt känns det betydligt bättre idag, bara jag inte gör några häftiga huvudrörelser åt sidled eller upp och nedåt. Då blir jag litta snurrig!  


Dagens middag: Broccoli och kasslergratäng med nypotatis och sallad till! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0