Rätt som det regnar.....

Felplanerade igår!
Skulle gått ut i solen på morgonen och strukit på eftermiddagen istället!
När jag väl skulle ut och sola så HAGLADE, ÅSKADE OCH REGNADE det! Men, men jag får väl fler solchanser i sommar hoppas jag!

 Vad som händer idag vet jag inte ännu, tanken var att dottern skulle skrivits in på körskola i Simrishamn men hon fick jobba istället så det får vi ta en annan dag.

 Troligtvis blir det ännu en dag  med "komma ifatt" göromål men idag ska jag gå ut när solen skiner och vara inne när det regnar! Meteorologerna har ju lovat likadant väder  som igår.

Tänkte jag skulle visa vad som hänt med vår trappa sen sist.
All gammal färg är bortskrapad. Bra jobbat, Piggen!

Och nu har vi mätt upp ungefär var bröstpanelen kommer att gå för att få ett hum om hur det kommer att se ut och för att veta hur mycket material vi behöver köpa.




Blir nock bra när det blir färdigt! Kan absolut inte bli sämre än det var innan iallafall!


Dagens middag: Nypotatis, lax, löksill, gräddfil och gräslök.

Dagens klurighet: Vilket ord på fyra bokstäver har sju kvar när man tar bort en?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0