Sköna söndag!

Vad är väl en bal på slottet mot en kväll på soffan i Tomelilla?
Vi lever i skilda världar, Victoria och jag men vi har ETT gemensamt; vi har båda hittat våra PRINSAR!♥

Min prins är just nu iväg och mekar moppe (tror inte han har någon Monark!)
Själv ska jag skriva ut några bilder från Meas dop till Gamlafarmor.

På tal om Mea så undrar jag vad hennes föräldrar sagt till henne om mig? Hon skrattar, "pratar" och ler mot alla utom mig! När jag tar henne så åker underläppen ut, hon skrynklar ihop hela ansiktet och börjar att gråta! Hmm, skumt! Antagligen får hon väl inte prata med främmande tanter!:)

TACK! till Steffen med familj för den fina blomman!    



För övrigt kommer dagen nog att gå i "sköna söndags" tempo dvs lagom mix av "slappa och jobba".


Dagens middag : Grillad fläskfilé med potatissallad och grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0