Tankad, packad och klar.......eller?

Så nu är nog det mesta packat inför tvådagars internat med skolutvecklingsgruppen och nyklippt är jag också dagarna till ära!
Åker i morgon 7.30 och är hemma igen torsdag cirka 16.00. Tiden däremellan ska så vitt jag förstår utnyttjas till max! Många frågor söker svar, många problem ska lösas (?) men vi kommer säkert att ha väldigt kul också!

Medan jag är iväg så lämnar jag fältet fritt för mannen att fortsätta skrapa färg! Snällt va´!

Han är jätteduktig som inte ger upp och nu har han kommit en bit ner i trappan, men det är mycket kvar.
Nästa vecka har jag semester och ska då dra mitt strå till stacken!



Den gula färgen skrapas bort och stentrappan kommer fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0