Tjo vad det går undan.....

Jaha, så var det torsdag igen och imorgon är det midsommarafton och då börjar maken sin semester. 

Under veckan som gått skulle jag göra hur mycket som helst eftersom jag var ensam hemma!
Hur gick det med det? 
Jo, hyfsat; har väl inte hunnit med allt som jag tänkt men iallafall fått undan en hel del! Nu blev det ju ett lugnare tempo än planerat p.g.a kristallsjukan men så fick det ju bli!


Idag blir det till att städa över huset inför helgen,handla lite mat, fixa lite presenter och uträtta lite andra småärenden.

 Men först ska jag skjutsa dottern ut till Tosselilla. Hon ska inte jobba idag utan åka på personalresa till Liseberg!
Ja, jag säger då det. Undrar när vi som jobbar inom kommunen får det?


För er som följer vår hallrenovering så kan jag meddela att vi har hittat även den lila väggen!
Den fanns under det vita på trappans s.k. yttervägg.

Man kan nästan tro att det var Simon och Thomas som bodde här innan!






Dagens middag: Grillad karré med nypotatis, gräddfil, gräslök och sallad

Dagens klurighet:
Varför kan inte hästar bli skräddare?

Svar på gårdagens: DUKEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0