Kärlek eller nåt?



I Kvällspostens bilaga "Sköna Söndag" (23/5) fanns ett test som visade olika sovstilar och vad de olika positionerna betydde. Jag tycker sådana tester är rätt så roliga och tar dem för vad de är. Det här "testet" var hämtat från Redbook Magazine och skrivet av psykologerna Samuel Dunkell och Mark Goulston och visade fem olika sovpositioner; 1. nystanet 2. utfrysningen 3. kungapositionen 4. skeden och 5. zen. Varje sovpostion sa något om hur förhållandet var. Jag kom fram till att vår sovposition var nummer 5 d.v.s ZEN och det stämmer väl ganska bra tycker jag! Men precis som i alla olika kärlekstester (och även andra tester, spådomar osv) så tar man ju till sig det som man vill ska stämma!  Hur som helst det är så vi sover, maken och jag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0