Smycken

Sitter och kollar på Guldfynds hemsida efter ett halsband och upptäcker att där finns massor av fina smycken, men jag hittar inte halsbandet jag är ute efter.
Fick jättefina hjärteörhängen när jag fyllde år i mars och har ett svagt minne av att de fanns ett matchande halsband som jag kunde köpt för mina födelsedagspengar. Får väl åka in till Ystad en dag och kolla.




Till nästa år firar jag och maken silverbröllop och jag önskar  mig då en ny ring eftersom jag tappade bort min förlovningsring för många år sedan när jag arbetade i trädgården. Har hittat ett par fina alternativ. Tycker inte om dyra och pråliga ringar utan smala, nätta men ändå vackra.
Som de här t.ex:





Får väl tipsa honom om att läsa min blogg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0