Händelserik helg!



Så då var det måndagsmorgon igen och en händelserik helg är över. William har varit hos oss  denna helgen och det har givetvis inneburit en hel del lek bl.a. ute i trädgården. Han ville övernatta i äppleträdet men det var kanske ingen riktigt bra idé eller......?
I lördags var vi på kalas på min storasyster Åsa och hennes sambo Frank. Grattis än en gång! Och TACK för goa kakor! Hoppas hortensian blommar länge på er uteplats.
I lördags firade jag och maken även 24-årig bröllopsdag, vilken han hade glömt bort! Han åkte gladeligen iväg på rally tillsammans med min storebror Jocke utan att säga ett ord om vilken dag det var. Men efter en liten hint från mig via sms klarnade hans minne. Det blev ett mycket enkelt firande hemma på kvällen med pizza tillsammans med William. Vi sparar oss tills nästa år då blir det ju SILVERBRÖLLOP! Det hörs något det. Jag fick iallafall en fin gul gerbera och bröllopschoklad! Min present till honom var kanske inte lika romantisk: EN PAPPERSRULLLE MED HÅLLARE till garaget.:) Men det är tanken bakom som räknas säger ju alla kloka filosofer. Och min tanke bakom denna är ju att jag vill att han ska ha rena händer när han kommer upp till mig.........och det  kan ju bli romantiskt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0