VINST!

Idag när jag kom hem låg där ett paket på köksbordet till mig. Ingen avsändare så det var klart jag blev nyfiken. Först funderade jag på om jag köpt något på Tradera (vilket händer då och då), men nej det hade jag ju inte. När jag öppnade paketet låg där en bok  som hette "Mormor och Morfar Älgfångardagen och andra busigheter".
Boken kände jag igen men kunde fortfarande inte förstå varför jag fått den. Men när jag öppnade boken trillade ett litet visitkort ut och då gick det upp ett ljus för mig. När jag och Isabelle letade sånger till Meas dop hamnade vi på en webbsida som hette minbebis.com och givetvis var jag tvungen att delta i en av deras tävlingar. Så boken var en glad överraskning och vinst.
Boken är underbar och handlar om en mormor och morfar som gör lite olika "hyss" för att förgylla sina dagar bl.a. åker de rutschkana på en förskola och fastnar i gungan:



Sidan jag vann boken på är för övrigt väldigt trevlig och rekommenderas om man är intresserad av barn och föräldraskap.

http://www.minbebis.com/artiklar/vinn-boken-om-busiga-mormor--morfar711

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0