Julamad och bowlingklot

Igår var The Fifties ute på Suxxesshallen och åt julmat och spelade bowling.
Mycket trevligt!
Julmaten var det inga fel på
(tvärtom)
men nåt hade tydligen hänt med kloten.
Ja, iallafall mitt!
Det rullade inte alls så som jag tänkte.
Siktade jag mot mitten rullade det till höger,
siktade jag mot höger rullade det ut i rännan
och så vidare!
Konstigt!
Men antagligen börjar väl kloten bli litta uppslitna!
Annars vet jag inte vad det kunde bero på!?

Men, men jag säger som Tony Rickardsson
"Jag är inte bitter"
utan gläds med de andra som fick fatt i ordentliga klot!


(OBS! Förtydligande: Bilden föreställer inte mig. Jag äger ingen grön klänning!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0