Varför kommer de inte?

Vill byta köksgardiner NU!

Men de nya som är beställda på Cellbes lyser med sin frånvaro.
Kände så stark för att börja piffa till det i köket nu till helgen.
Får väl ge mig till tåls ett tag till!

 Men själv har jag dock blivit tillpiffad idag.
Ingen makeover
(även om det hade varit läge för det)
men iallafall en hårklippning!
Inte illa det! Man ska vara glad för det lilla här i livet!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Nu väntar en runda på crosstrainern innan jag intar soffan.

Förresten;
efter att ha provat två andra varianter
har jag nu hittat det optimala förhållningssättet till min våg!

Först provade jag detta....


sen detta.....




men så här blir ju bättre!


HÄPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0