Det vänder.....



Faktum är att onsdag är en av mina favoritdagar.

I vanliga fall
(när jag inte ligger hemma och kurerar mig)
så börjar jag inte att arbeta förrän 9.30 och det är rätt skönt.
Jag är morgonpigg och det innebär att jag är uppe ändå 
och hinner "rantafeja" litta innan det är dags att cykla iväg.

Idag är jag också uppe men jag "rantafejar" inte så mycket!
Men faktum är att det känns som om det hela vänder.
Har sovit gott inatt utan så mycket hosta och halsen värker inte idag!
Men kroppen känns fortfarande lite "sum" men det ska väl också bli bättre.


Solen skiner över Tomelilla så jag tänkte faktiskt försöka att sticka näsan utanför dörrren ett slag idag!
Frisk luft är aldrig fel, kan tvärtom göra att man blir frisk fortare!
Så det kan ju vara värt att prova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0