Here we GO again.....




Jaha så var  det dags att ut och stega igen!
Minns inte vilken gång i ordningen det är men nu är det på MotioMera.
Det har vi inte provat innan så skam den som ger sig!
Vi ska väl nå målet denna gången kanske.......

Om där är nåt mål att nå?
Måste erkänna att jag inte läst reglerna så noga.... får göra det imorgon.

Mitt stora ilands problem just nu är vilken stegräknare jag ska välja.
Den som tillhör denna tävlingen eller någon av de andra?
Det blir nog den vita som tillhör denna tävlingen.
Den allra bästa och som är lättast att läsa av hittar jag inte och det retar mig!
Får leta vidare så kanske den dyker upp!


Det lär ju bli några steg när jag springer runt och letar också!
Inget ont som inte har nåt gott med sig!

Nu ska det däremot bli lite gott med kaffe i soffan tillsammans med maken.
Om jag kan väcka honom vill säga!
Och så småningom STEGAR vi i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0