Herre jisses...

...redan fredag!
Skrämmande men härligt!
Härligt att det snart är helg
men skrämmande att veckorna går så fort!

En del sjukdom på jobbet gör att jag får jobba en halvtimme längre idag (märks knappt)
sen väntar fredagsmys med Mea.

Hennes föräldrar ska fredagsmysa med målarpenseln och spackelspaden!
Känns som om jag drog vinstlotten!

Ingenting går upp mot att få vara med Mea!
(ledsen Piggen men ibland är du nummer två!)
 

Vi hade lyckan att få låna henne en stund igår också och då hade hon och faster torsdagsmys!



När det gäller trapprenovering är dock Piggen nummer ett i mitt hjärta!
Han kämpar på med att få upp tapeterna rakt på gamla sneda väggar 
och  han kämpar på bra tycker jag!

Sen har han ju så bra smak när det gäller tapeter också!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0