Långfredag eller.....

 snarare lång fredag!

Var fjärde fredag arbetar jag nio timmar och idag var det den fredagen.
Ingen större skillnad mot åtta timmar egentligen;
helst inte som jag har planerat mellan 7.30 och 12.00!!
Hade nog känts annorlunda om jag varit bland barnen hela tiden i stället!

Vår älskade Mea har varit hos oss en stund ikväll medan hennes föräldrar målar vidare.
Nu har hon åkt hem men förhoppningsvis får jag träffa henne i morgon igen!

Innan sängen intas för natten ska jag betala lite moppegrejer maken köpt, dricka lite kaffe, titta lite på tv:n och givetvis slå kvällens  sista flukt på
facebook!
Där får man läsa så många kloka och filosofiska inlägg!:)
Och givetvis skriva några själv...

Nu väntar maken på mitt sällskap!


Ha en skön natt alla så
ses vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0