Power balance ......

.... eller hokus pokus!
Har fallit för frestelsen ännu en gång!
Denna gången var inte maken inblandad (!?) utan jag har köpt ett power balance armband! 



Detta armband ska ge mig bättre balans, styrka och uthållighet och göra mig mindre stressad.
Allt enligt företaget som säljer dem.
Hur länge man ska bära det innan man märker nåt vet jag inte men det är väl bara att vänta och se!

Jag har haft det på i  lite mer än 12 timmar
och just nu känner jag mig faktiskt inte ett dugg stressad och mycket balanserad.
Detta behöver ju dock inte bero på armbandet,
 utan på att det är lördagsmorgonsmys i morgonrock!

 Effekt eller inte;
armbandet är ju  rätt så snyggt i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0