Varför.....

i herrans namn ska man ska man vakna så tidigt när man inte behöver!?
Kan det bero på att man kryper i säng för tidigt om kvällarna?
Men på kvällarna är man ju supertrött och orkar inte hålla sig vaken!
Verkar vara moment 22!!

Hur som helst är jag vaken nu 
och kanske är det så att jag behöver all vaken tid jag kan få idag.
Har en del att göra;
som vanligt både sådant som är kul
och sådant som är ickekul (nytt ord igen va?)

Till att börja med ska jag laga lite kaffe,
sedan lägga i en tvätt,
förbereda middagen,
ja sen rullar det nog på....

Sist ikväll ska jag korrekturläsa likabehandlingsplanen och planera för morgondagen.
Ja, sen är det väl dags att krypa i säng igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0