Ett år den 23 april



Jaha, då är det ett år sedan jag blev med blogg!
Inspirerad av ena sonens dåvarande flickvän så ville jag prova på.
Och nu har jag alltså provat på i ett helt år!
Måste erkänna att det var roligare än jag trodde.
Är väl ingen Blondinbella precis
och har väl heller ingen ambition att tjäna pengar på min blogg.
Utan fortsätter för att jag tycker att det är kul.
Gillar att skriva om lite olika saker,
jobb,
maken,
kloka tankeord,
vardagslivet
men helst inget gnäll.
Tycker själv att det är tråkigt att läsa bloggar som övervägande består av gnäll,
tycker att det är viktigt att försöka se ljusglimtarna i livet.
För de finns där!
Och kan jag då sprida några ljusglimtar
till iallafall någon
med min blogg
så är jag nöjd.

Blev dock lite fundersam när jag såg vad jag skrev om för ett år sedan.
 Då var Herman på besök hos oss.
Och nu ett år senare är han tillbaka.
Det måste ju betyda allt snurrar på runt, runt i årshjulet.


TACK
alla mina läsare för detta första varvet
(har ju faktiskt varit lite snurrigt emallanåt) 
och välkomna att följa med in i nästa!
Och vem vet....
kanske Herman är på besök om ett år igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0