Bye, bye 2010....

....och
VÄLKOMMEN 2011!



Ett nytt år,
nya utmaningar, 
nya överraskningar,
nya problem,
nya glädjeämnen,
nya förväntningar,
nya.....
Jag skulle kunna hålla på i evighet men det ska jag inte göra!

Och jag ska inte lova en massa heller
men jag fortsätter med mina önskningar....
(som jag skrev om i förra inlägget)
 
Den stora önskningen inför 2011 är att det ska bli
"RÖJETS ÅR"

Jaja, nu innebär ju inte det att jag ska ut och röja på byn!
Utan att jag ska röja fysiskt och mentalt!

•Ut med det som inte behövs längre!
(Lugn ♥Piggen; DU behövs!)

Inte köpa nya saker som jag egentligen inte behöver!
(Iallafall tänka efter innan jag köper dem....)

Inte äta mer än jag behöver!
(Kanske bara en extra tugga ibland...)

• Motionera mer än jag behöver!
(OBS; Detta är önskningar INGA löften:)


Ja, sen var det nock inte mer.
Lägger bara till mitt nya mantra:

Frestelser ska man motstå -
med måtta

 

★˛˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★GOD FORTSÄTTNING OCH★ 。**˛
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...★..*.*★*.★*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0