SVBK.....

....är ju ett känt gammalt begrepp på kvinnor som börjar att känna av lite ålderssymptom.
Sveda-Värk och BrännKärring!
Lite nyare är ju  "klimakteriekossa" och liknande.
Vad gäller då för våra älskade män?

Auh nää, det fanns inget sånt när det gällde dem, sade Han med stort H.

Men eftersom jag inte är den som ger mig i första taget
så begav jag mig givetvis ut på nätet.
Och den som söker HON finner!!

PADAM
(Partial Androgen Deficiency in the Aging Male)
 heter det, MADAMer!
Det som våra "gubbar" har!
Men som de INTE tror sig ha!     
                                                                               



Källa: Anders Post för M-Magasin



Ja, ja där ser man!
Man har alltså ingen toyboy eller manboy i huset längre
utan en PADAM-gubbe.
Men, men helikopterplattan till trots så är han väl fortfarande min Superman!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0