Nu e glada julen slut slut slut....

...julegranen kastas ut ut ut....
Nä, stopp! Den läggs ju ner i "låddan" här hos oss!
Men till nästa år igen kommer han vår gamle vän...
Nä, det stämmer ju inte heller!
Han kommer ju i ÅR igen!
Om bara så där 10-11 månader har vi ju HONOM hos oss igen!
Får vi hoppas......



Det är nog bäst att inte sjunga utan bara att plocka undan pyntet!
Eller sjunga utan att analysera så mycket i allafall!

Hur som helst så åker lite av grejerna undan idag!
Chokladen är som tur är slut
och skinkan blev till pizza igår!


Men minnena av ännu en skön jul tar jag med mig  i hjärtat, huvudet och i kameran!
Här är lite av min jul:
(klicka på bilden om du vill kolla nämre)



Den nya fina ängeln jag fick av "Grannarna på nian"  åker dock inte undan!
Hon får sin givna plats i sovrumsfönstret året om!

Och alla fina "fådda" blommor ska jag försöka hålla liv i ett tag till!
Men som jag sagt innan: Jag lovar inget ...jag önskar!


Ha en bra dag alla så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0