Om jag kunde förstå....

var alla dessa papper kommer ifrån?


För det kan väl aldrig vara så att det är jag själv som
nån gång
eller en gång
eller två gånger
eller flera gånger kanske
har tyckt att de var bra att ha?

Men hur som helst så sorteras det för fullt bland alla
recept,
tips och idéer,
pensionsbesked,
kvitton,
bruksanvisningar
m.m. m.m.
Känns skönt att kasta allt som jag inte behöver.
Känns skönt att få plats i skåp och lådor.
Känns skönt att sortera upp det jag behåller i pärmar och mappar.
Känns skönt att veta att OM men bara OM
jag skulle hitta nåt bra
recept
eller några bra tips och idéer
eller det kommer nya pensionsbesked
eller jag får nya kvitton
eller bruksanvisningar
så har jag ju plats i lådor och skåp till dem nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0