Trettondagen...

...heter dagen idag och det är för mig en vanlig dag trots att det är helgdag!
Helt sant var ju inte det för en vanlig dag är ju ofta en "jobbedag" och jag är ju faktiskt ledig idag.
Och även de närmsta tre dagarna.
Det bästa med det är att inget speciellt är inplanerat utan det blir nog en lagom mix av nytta och nöje.
Med tanke på vädret idag så verkar det bli mest "slappa-i-soffan-time" idag!
Skönt! 
På tal om snön så är det väl ungefär så här vi på Österlen känner just nu:


"RÄCK UPP HANDEN NI SOM ÄR TRÖTTA PÅ SNÖN?"

• • • • •

Igår var jag och maken i Vinnö och firade min storebror som fyllde år.
Och tro det eller ej, men de var där,
SYSTRARNA menar jag  alltså!


Här kom visst nån svägerska också med!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0