Änglar berör och behövs!



Ni som känner mig vet att jag gillar änglar.
Jag visade i ett tidigare inlägg mina smyckesänglar som alla är
inköpta genom Barncancerföreningen.
Har även köpt änglar och gett bort
bl.a. till mitt barnbarn Mea.
Kan man ge bort en finare present?
Tror inte det!
Jag skulle vilja uppmana er som vill ha en smyckesängel
 att leta upp någon i er närhet som säljer Barncancerföreningens och köpa deras.
Dels är de billigare än andra som säljs exempelvis på nätet
och dels går behållningen till något väldigt bra! 
Mina änglar har jag köpt i Tomelilla och de kostade 60:-
och jag vet att det sitter människor i de flesta kommuner
och tillverkar änglar till förmån för Barncancerföreningen.

Detta är bara en artikel som rör ämnet;
finns massor av eldsjälar där ute!


http://www.barncancerfonden.se/Behallare/Tidning/Tidigare-nummer/2009/Barn--Cancer-409/Artiklar/Anglar-lyfte-kaffekassan/





Tveka inte!
Gör något bra
köp en ängel idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0