Bob, be natural.....

Nä, det är ingen uppmaning till någon som heter Bob utan ännu en undersökning hos Smartson.
Nu gällde det BOBs sortiment av safter och sylter utan tillsatsämnen.
Produkterna går under benämningen Be natural

Jag valde att prova saften med smaken jordgubb / kiwi
bara av den anledningen att jag de få gånger jag dricker saft väljer jordgubbssaft.

Vanligtvis köper jag dock en saft med mindre sockerhalt eftersom maken är diabetiker.

Flaskan var liten men det tyckte jag var bra eftersom hållbarheten inte är så lång för produkter utan konserveringsmedel.
Smaken är helt okej men jag måste i ärlighetens namn säga att den smakar varken bättre eller sämre än många andra blandsafter med jordgubbar som smaktillsats.

Betyget blir godkänt men ingen saft jag kommer att prioritera framför andra sorter.
Priset (och  ev. extrapriser) får avgöra vilken saft jag köper nästa gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0