Hobbyrum eller jobberum eller....

....bådadera?!
(finns det ordet egentligen?)


Har skurat ut Robin och fått ett eget hobbyrum!


Den som är skarpögd ser kanske att strykbrädan och strykjärnet står i mitt hobbyrum;
men NEJ strykning är INTE min hobby!

Fast jag måste erkänna att jag stryker det mesta;
gillar nystrukna kläder!


Vet ni förresten hur många häftstift man kan lämna efter sig på väggarna när man flyttar?
Jag vet!
För jag fick plocka bort dem!

153 stycken!
Säkert inte något Guinessrekord men ändå många tyckte jag!


Idag väntar besök hos frissan;
min vanliga har semester så jag får låta den ovanliga sätta saxen i mitt hår.
Blir spännande men kortare blir det ju  iallafall och det är ju det jag är ute efter.

Ha en bra dag alla så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0