Snart kommer änglarna att....

....landa sjöng Ulf Lundell och det visade sig att det var hemma hos mig de skulle landa!
(iallafall en del av dem)

För idag när jag skulle hämta posten såg jag att hon försökt flyga iväg!
Men hon kom bara precis utanför sovrumsfönstret sen bar inte vingarna längre.
Och det var ju tur; för precis som Eva Dahlgren så jag ville ha kvar min ängel i rummet.



På tal om änglar så fick jag även i år en fin ängel av en flicka som slutade hos oss.


Nu har jag en liten samling av smyckesänglar
och jag gillar dem skarpt allihop och jag kan nog inte få för många av dem;
de är alla olika och alla fina på sitt unika sätt.


Några av dem är "fådda" och några har jag köpt själv
och alla mina änglar har bidragit till Barncancerföreningen!
Det gör ju dem ännu lite vackrare eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0